Gymlandia: proteíny a výživa pre zdravie a svaly
 Novinky
Probiotiká s lucumouProbiotiká s lucumou

Probiotiká s obsahom laktobacilov so schopnosťou mierniť a predchádzať Covidu. Zlepšujú trávenie laktózy. S pridanou lucumou. Zobraziť viac...


Uxi Amarelo - cystyUxi Amarelo - cysty

Sušená kôra (čaj) pri cystách a myómoch. Ocenia ho najmä ženy pri zápaloch ženských orgánov a cystách v prsníkoch. Zobraziť viac...


Hercalima - extrakt na chudnutieHercalima - extrakt na chudnutie

Prírodný bylinný extrakt pre podporu spaľovania tukov a redukcie telesnej hmotnosti. Vhodný aj pri hĺbkovej detoxikácii organizmu od toxínov. Zobraziť viac...

 Vybrané články

    Všetko o nákupe

    1. Nákup v internetovom obchode

    2. Vyberte si žiadaný tovar, prípadne sa prihláste do systému
    3. Ak máte o produkt záujem, zadajte počet kusov a kliknite na ikonku vložiť do košíka. Takýmto spôsobom môžete vyberať a pridávať do nákupného košíka ďalšie produkty.
    4. Ak chcete ukončiť nakupovanie, kliknite na ikonu nákupného košíka v hornom navigačnom menu. Získate prístup k obsahu nákupného košíka, v ktorom môžete dodatočne odoberať alebo meniť počet produktov. Vykonané zmeny sa prejavia po kliknutí mimo políčka alebo stlačení Enter. Ak ste s výberom spokojný, kliknite na tlačidlo "Pokračovať".
    5. Zvoľte spôsob dopravy a platby: Online platba kartou(najrýchlejší a najspoľahlivejší spôsob platby)/platba bankovým prevodom(objednávka bude odoslaná po zaevidovaní platby, môže to trvať niekoľko hodín alebo dní)/platba na dobierku(najdrajší spôsob platby).
    6. Zadajte dodacie údaje a kliknite na tlačidlo "Pokračovať" (Ak ste prihlásený a máte už nastavený účet, políčka sa Vám vyplnia automaticky).
    7. Po skontrolovaní všetkých údajov a odsúhlasení obchodných podmienok odošlite objednávku kliknutím na tlačidlo odoslať objednávku.
    8. Ak ste si zvolili online platbu kartou, systém Vás automaticky presmeruje do rozhrania platobnej brány. Jednoduchý proces online platby kartou:oline platba kartou
    9. Po odoslaní a spracovaní objednávky bude na Váš e-mail obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky prevádzkovateľom. Na uvedenú e-mailovú adresu vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.
    10. Váš tovar Vám bude doručený na základe dodacej lehoty.

    Doprava zásielok

    Dopravu zabezpečujú vybrané kuriérske spoločnosti. Zásielky je možné odoslať na odberné miesta Zásielkovne (vrátane možnosti Pick-up point alebo priamo na Vašu adresu) a vyzdvihnúť ich v dobe, ktorá vyhovuje Vašim potrebám. Zásielka je odoslaná do 24 hodín v závislosti od vybranej možnosti platby a skladových zásob zobrazených pri produkte. Pri nákupe nad 120€ Vám tovar doručíme zadarmo. Ak je Vaša dodacia adresa v rámci mesta Košice vašu objednávku Vám doručíme zadarmo až k Vám domov.

    Platba za objednávku

    Platbu za objednaný tovar je možné vykonať v hotovosti pri prevzaní tovaru, na bankový účet so zadaním variabilného symbolu objednávky alebo cez okamžité platby s využitím platobnej brány od nášho partnera -  spoločnosť Comgate, a.s. s možnosťou platby kreditnou kartou.

    Odkaz na poskytovateľa platobnej brány - https://www.comgate.cz/platebni-brana

    Kontaktné údaje spoločnosti Comgate, a.s.:
    Comgate, a.s.
    Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
    E-mail: platby-podpora@comgate.cz
    Tel: +420 228 224 267

    Informácie o produktoch

    Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, dostupné varianty a subvarianty, aktuálne skladové zásoby, identifikačné kódy a v niektorých prípadoch návody, videá. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár "otázka k produktu" zobrazujúci sa v detaile každého produktu.

    Poistenie tovaru

    Tovar je poistený v rámci prepravnej spoločnosti na hodnotu tovaru, ktoré obsahujú zásielku. Poistenie platí na dobu počas prevozu až do doby, kedy je tovar k zákazníkovi doručený. Pred prevzatím tovaru od doručovateľa odporúčame pozorne skontrolovať balík alebo obal zásielky. V prípade, že je zásielka poškodená, odporúčame túto informáciu zaevidovať cez dostupné možnosti doručovateľa prípadne zásielku ihneď reklamovať ako škodovú udalosť na strane doručovateľa.

    Vrátenie tovaru

    Na akýkoľvek tovar v našom eshope poskytujeme záruku na vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia tovaru. Podmienkou je nepoškodený, neotvorený tovar bez známok používania či poškodenia. Pre vrátenie tovaru vyplnte formulár odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.

    Sledovanie zásielok

    O každom stave objednávky je užívateľ informovaný na špeciálnom odkaze objednávky ako aj na zadaný email a pri odoslaní aj formou SMS. Pri odovzdaní zásielky prepravnej službe je na email odosielané sledovacie číslo s linkom na sledovanie zásielky.

    Často kladené otázky (FAQ)

    Posielate tovar do zahraničia?
    Áno, pre bližšie informácie nás kontaktujte.

    Poradíte mi s výberom?
    Áno a veľmi radi! Stačí nás kontaktovať cez dostupné komunikačné kanály.

    Čo je to „bežná cena“?
    Bežná cena uvádzaná pri produktoch je cena odporúčaná výrobcom alebo distribútorom pre maloobchod prípadne cena ekvivalentného tovaru od iného výrobcu/značky.

     
    Táto stránka používa súbory cookies, ktoré nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s používaním súborov cookies.
    Súbory cookies používame pre správne fungovanie našej webovej stránky a jej funkcií. Pomocou súborov cookies si tiež napríklad pamätáme váš preferovaný jazyk, zvyšujeme pre vás relevantnosť zobrazovaných reklám, počítame návštevnosť stránok a pamätáme si vaše nastavenia vykonané na stránke.