Dopravu zabezpečujú vybrané kuriérske spoločnosti. Zásielky je možné odoslať na odberné miesta Zásielkovne (vrátane možnosti Pick-up point alebo priamo na Vašu adresu) a vyzdvihnúť ich v dobe, ktorá vyhovuje Vašim potrebám. Zásielka je odoslaná do 24 hodín v závislosti od vybranej možnosti platby a skladových zásob zobrazených pri produkte. Pri nákupe nad 120€ Vám tovar doručíme zadarmo. Ak je Vaša dodacia adresa v rámci mesta Košice vašu objednávku Vám doručíme zadarmo až k Vám domov.
Platbu za objednaný tovar je možné vykonať v hotovosti pri prevzaní tovaru, na bankový účet so zadaním variabilného symbolu objednávky alebo cez okamžité platby s využitím platobnej brány od nášho partnera - spoločnosť Comgate, a.s. s možnosťou platby kreditnou kartou.
Odkaz na poskytovateľa platobnej brány - https://www.comgate.cz/platebni-brana
Kontaktné údaje spoločnosti Comgate, a.s.:
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Produkty na eshope obsahujú všetky dôležité informácie ako je obrázok, popis, parametre, dostupné varianty a subvarianty, aktuálne skladové zásoby, identifikačné kódy a v niektorých prípadoch návody, videá. V prípade akýchkoľvek otázok ku konkrétnemu produktu je možné využiť kontaktný formulár "otázka k produktu" zobrazujúci sa v detaile každého produktu.
Tovar je poistený v rámci prepravnej spoločnosti na hodnotu tovaru, ktoré obsahujú zásielku. Poistenie platí na dobu počas prevozu až do doby, kedy je tovar k zákazníkovi doručený. Pred prevzatím tovaru od doručovateľa odporúčame pozorne skontrolovať balík alebo obal zásielky. V prípade, že je zásielka poškodená, odporúčame túto informáciu zaevidovať cez dostupné možnosti doručovateľa prípadne zásielku ihneď reklamovať ako škodovú udalosť na strane doručovateľa.
Na akýkoľvek tovar v našom eshope poskytujeme záruku na vrátenie tovaru do 14 dní od doručenia tovaru. Podmienkou je nepoškodený, neotvorený tovar bez známok používania či poškodenia. Pre vrátenie tovaru vyplnte formulár odstúpenie od zmluvy uzavretej na diaľku, ktorý nám spolu s kópiou faktúry zašlete na email v sekcii Kontakt.
O každom stave objednávky je užívateľ informovaný na špeciálnom odkaze objednávky ako aj na zadaný email a pri odoslaní aj formou SMS. Pri odovzdaní zásielky prepravnej službe je na email odosielané sledovacie číslo s linkom na sledovanie zásielky.